Grupu nodarbības

Grupu nodarbību ilgums ir 50 minūtes

Grupu nodarbību grafiks
P. Ot. Tr. Ce. Pk. Se.
Pilates 8:00 /18:00  18:30 8:00  10:00
TRX  19:00
Aerobika 19:30
Vesela mugura 18:00 18:00
Kustību skola 19:00
Cīņas aerobika 19:00 19:00
Grūtnieču vingrošana 17:00
Pusaudžiem un bērniem stājas korekcija  17:00

                                     

  • icon

    Pilates

    Pilates ir saudzīga un ļoti efektīva vingrošanas sistēma, kas nostiprina muguras un vēdera muskulatūru, veicina pareizu kustību mehānismu. Pilates treniņi sastāv no plūstošām, nesteidzīgām kustībām, kas mazliet atgādina deju. Pilates vingrošanā iesaistīti ir ne tikai lielie, virspusē esošie muskuļi, bet arī mazie un dziļie, kuri tieši veido balstu mugurkaulam un locītavām.
    Pilates īpaši iesaka cilvēkiem ar stājas un muguras problēmām, kā arī tiem, kas daudz laika pavada strādājot pie datora.

  • icon

    Cīņas aerobika

    Cīņas aerobika ir vidējas un augstas intensitātes slodzes nodarbība, kuras galvenie mērķi ir uzlabot un nostiprināt sirdsdarbību, mazināt lieko svaru (īpaša uzmanība tiek pievērsta cīņai ar tauciņiem uz vēdera), uzlabot muskulatūras izturību un stiprināt kaulu masu, veicināt pareizu stāju, atbrīvoties no ikdienas stresa.

  • icon

    Aerobika

    Vidējas intensitātes nodarbība ar vienkāršu horeogrāfiju jeb vienkāršu soļu virknējumu. Nodarbība ietver – iesildīšanos, kardio daļu un vēderpreses vingrojumus uz paklāja, kā arī stiepšanos nodarbības beigās.
    Atšķirīgas sagatavotības līmeņa vingrotājiem slodze tiks atbilstoši samazināta vai palielināta, līdz ar to laipni gaidām dažāda vecuma cilvēkus, arī tos, kas iepriekš nav vingrojuši.

  • icon

    Topošo māmiņu vingrošana

    Fiziskas aktivitātes grūtniecības laikā mazina nogurumu, uzlabo pašsajūtu un emocionālo stāvokli. Ar speciāliem vingrojumiem iespējams mazināt muguras sāpes, smaguma sajūtu un krampjus kājās, aizcietējumus un citas gaidīšanas laikā aktuālas problēmas. Topošo māmiņu vingrošanā rūpēsimies par sievietes labsajūtu grūtniecības laikā, palīdzēsim iemācīties pareizi stāvēt, staigāt un sēdēt, lai ērti būtu gan mammai, gan bērniņam. Apgūsim dzemdībās nepieciešamos elpošanas veidus, relaksācijas tehnikas un izmēģināsim dažādas dzemdību pozas. Lai topošā māmiņa būtu vesela, veiksim arī spēka un stiepšanas vingrojumus, nekaitējot bērniņam.

  • icon

    Vesela mugura

    Vislabākā muguras sāpju ārstēšana ir profilakse. Tādēļ uz nodarbībām aicināti ne tikai cilvēki, kuri jau saskārušies ar muguras problēmām, bet arī tie, kas vēlas laikus novērst potenciālās muguras problēmas. Vingrojumi notiek guļus, četrrāpus un sēdus stāvoklī. Vingrošanas laikā tiek izmantotas palīgierīces – stabilitātes bumbas, hanteles u.c.

  • icon

    Spēka grupa

    Veselības centrā Baltezers no oktobra mēneša sertificēta fizioterapeita Ginta Pelecka vadībā notiks vingrošana bērniem un pusaudžiem stājas uzlabošanai. Fizioterapeita vadībā atraktīvā veidā bērniem tiks dota iespēja izkustēties, iepazīt savu fizisko spēju robežas, tās paplašināt un iegūt pārliecību par sevi ar kustības palīdzību. Nodarbības plānotas ar mērķi attīstīt pareizu stāju, spēku, līdzsvaru un  koordināciju.

    Nodarbības notiks:

    Ceturdienās no plkst. 17:00 (50 min)